datum výroby akumulátorů

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Červenec 14 10:58:10 CEST 2019

Zdravím

a prosím o doplnění výrobce (značky) akumulátorů nebo alespoň
napětí/kapacita a jestli je na nich ještě něco. Případně co je to za
UPS. Každý výrobce si tyhle hieroglyfy konstruuje podle sebe. Obvykle
je v tom zamontovaná fabrika, rok a měsíc. Někdo má písmeno (rok) a
číslici (měsíc), někdo do toho písmenem přimotá, ze které fabriky
baterka je. Z těch, co znám, mi nic nesedí na všechny zaslané varianty.
Odborník přes UPS, kterého celý život živí, také netuší. Takové ZLH05
vyvolává dojem, že ZL je fabrika, H rok (cyklicky točí všechna
písmena) a 05 měsíc. Jenže třeba 30 měsíc nebude. Bez značky baterek to
nepůjde.

S pozdravem

Zeman