aplikace pro linux

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Červenec 14 10:23:53 CEST 2019

Obavam se, ze velke IDE nepujde spustit po x letech, pokud se nebude
aplikace a prostredi aktualizovat. Stejne to dopadne i s vlastnim
programovym kodem pokud se nebude aktualizovat. Vyvoj jde rychle, asi
nejlepsi reseni je dobre napsana aplikace, aby sla rychle poupravit.
Nebo aspon: nepsat aplikaci nestandardnim zpusobem, vyuzit vsechny
novinky s rozumem, gui dat oddelene, at se da prehodit na jine GUI, atp.
. Kod komentovat nebo psat rozumne nazvy metod a promennych.

Technicky pro jednu obrazovku jsou gui jako nuklear nad C, ma to fonty a
nejakou grafiku tj. nejde to rovnou nad grafickou kartou a neni s tim
tolik prace. To C muze byt ovsem hrozne pokud ma byt aplikace nejaka
velka, je to low level. Pokud ma byt app vetsi, tak java,c# nebo
python,lua tj. neco co ma automatickou spravu pameti, neudelate chybu
hned v prvni secteni retezce.

Jirka