aplikace pro linux

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Sobota Červenec 13 18:51:16 CEST 2019

Vobc by som o s tym neporovnaval, Xojo je kompletny RAD, programovanie
bezi podobnym sposobom ako vo visual studiu, teda nahadzem si komponenty
a uz len osetrujem eventy, vobec nemusim brat do uvahy, na akom systeme
aplikacia pobezi, len pri kompilacii zaskrtnem cielovu platformu a je to
vybavene.

Treba si pozriet aspon nejake demo videa na YT, velmi dlho som
spekuloval nad multiplatformnym frameworkom, dlho bol najsilnejsim
kandidatom Lazarus, ale Xojo je v kazdom ohlade lepsie.

Dalibor