Re: Odpojení USB na MCU

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 11 14:40:09 CEST 2019

Ach jo.
Opět jsem se nechal nachytat a zapomněl že když se mi program u ARMu zastaví na breakpointu,
ještě to neznamená že podmínka byla splněna :-(((

Tak opravdu Supend přijde až když konektor vytáhnu. Děkuji za
nakopnutí.

Nakonec to můj problém stejně neřeší, protože stačí když
odpojím terminál od VCOM, data se přestanou odebírat (ale spojení jako
takové trvá) a stejně dojde k přetečení bufferu.

Záměr byl aby když je připojený terminál, nedocházelo k zahazování
debug dat kvůli přeplnění bufferu (průmerný tok je malý, ale občas se
vyskytne větší balík dat), ale pokud se data neodebírají aby
to nezdržovalo.

Tomáš