Re: Odpojení USB na MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 11 13:42:36 CEST 2019

>Myslel jsem že použiju
>Suspend interrupt, ale ten se mi volá v podstatě pořád,

Tak to je nejake divne. Naozaj na tej zbernici prestane ist komunikacia,
ked dostanete ten interrupt?

Ale je fakt, ze u USB sa v principe neda rozoznat suspend a odpojenie, teda
okrem toho VBUS. Ciste teoreticky by slo merat, ci je vidiet pulldowny na
protikuse, ale na toto nie je pravdepodobne ziadny mcu s USB device
usposobeny, ani sa taka metodika v norme nespomina.

V tom CDC by ste mali mat jeden interrupt IN endpoint, a na nom by malo byt
poznat, ci ho host (PC) polluje tak ako ma. Ak nie, tak bud je ten host
uspaty, alebo je kabel odpojeny (alebo ma host vadny ovladac ;-) ).

wek