Ultrasonic Generator M048N

Juro mail na onicom.sk
Čtvrtek Červenec 4 21:28:44 CEST 2019

Pekný deň prajem

Práve  že  šílený  výkon  tam  moc  nie  je.  Chcem to na kuny, ale na
parkovisko,  kde  to  nebude nikomu vadiť - ultrazvuk... Tak preto čím
silnejšie...

Tak  či  niekto nerobil niečo vykonejšie. Ak napojím zosilovač k M048N
tak k tomu ultrazvuku sa modulujú aj iné šumy. Aj keď je to odsienené
a čiste U.
Juro