Re: OT: úvahy o solárech

Středa Leden 30 19:45:27 CET 2019

No nevim nevim. Nastvavat sousedy neni vubec dobry napad, protoze nastvany soused
zacne vymyslet, jak vas potrestat a to jsou pak silenosti. Prohlidku na zaklade
"anonymniho" udani si umim predstavit dost dobre taky (a opakovane kvuli ruznym
zaminkam) a to by byla ta nejmensi vec. Lidi jsou velky svine.

D.O.