Re: OT: úvahy o solárech

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Leden 30 09:02:41 CET 2019

V tuto chvíli mi připadá jako jediná ekonomicky smysluplná investice
smotaná černá hadice na předehřev vody pro bojler v teplém ročním období a
dobré zateplení. Ale je otázka, jak se bude vyvíjet cena energie do
budoucna. A vhledem k tomu, že Německo blbne na kvadrát, je nezanedbatelný
nárůst cen energií víc než prevděpodobný.
Libor