Re: Životnost SSD

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 27 14:11:19 CET 2019

je pravda, ze pokud to byly zalohy cca odhadem do 60GB a nasledne
rozdilovky kolem 10GB, tak nebyl problem. pak jsem koupil pro vetsi
zalohu kolem 200GB to 1TB ssd a je problem.
je nejake reseni mezi usb 3.0 port a ssd 1TB co by bylo overene ?
treba nejaka ta dokovaci krabicka/stojanek ?
nebo tu zalohu nejak naporcovat po 10GB a pak slozit, ale to uz je
komplikace.
muzu na ten prevodnik co je soucasti toho plast ramecku mrknout
termokamerou, jestli se to proste neprehreje ?
tomik.