esp8266, výpis dhcp parametrů

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 19 11:36:43 CET 2019

Zdravím,

používám esp8266 s arduino core v režimu client.  Modul správně dostane
adresu, ale když se má spojit se serverem nedokáže přeložit jméno a
nespojí se. Pokud chybu odchytnu a pokusím se o spojení na IP adresu,
pak spojení projde. Nedaří se mi zjistit v čem je problém. Je to jen
občas a nemusí to být v v esp8266 - prostě občas je třeba restartnout
router protože se nespojuje ani mobil. Ale děje se tak častěji než bych
chtěl a rád bych přišel na to, zda je problém v mém kodu a nebo v síti.

Chtěl bych při startu vypsat parametry, které modul dostal z dhcp, ale
nedaří se mi najít jak - všude nacházím jen postup jak nastavit
parametry pro režim AP.

Ví někdo?

Díky

Petr