Re: Životnost SSD

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 27 10:54:49 CET 2019

dobry den.
mel bych jeste dotaz k tematu SSD.
jako dalsi krok v pouzivani SSD, jsem potreboval na rychle zalohy 1TB v
externim ramecku. ten jsem mel pro 250GB(pokazde ssd samsung) nejaky
AXAGON usb 3.0 a vse ok, rychlost, spolehlivost, proste parada .
pak jsem do ramecku dal 1TB CRUCIAL MX500 a dela/nedela to, ze pri
kopirovani vetsich zaloh, ho to jako prestava bavit a postupne prestane
kopirovat. myslel jsem, ze nejaka nekompatibita win10 a sw. pro zalohy,
ale uz se mi to stalo i na jinych pc. pomuze zmena ramecku jine znacky,
preci jen tento je uz starsi a ssd novejsi, nebo je to nejaky priznak
pro reklamaci ? ramecek je za 3-400kc, ssd za 5000kc cca pred rokem.
nejak jsem nemel naladu ten problem resit, ale uz asi nastal cas ..
dik za kazde info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65