Re: Životnost SSD

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 19 15:48:54 CET 2019

 Co se týče životnosti ssd  disků obecně záleží spíš na tom, co je to za
značku a ještě více na štěstí na kousek.
Mám 8 ks  Tranced SSD370  už asi 4 rok, dodnes OK, žádný problém. Další dva
Samsungy a jeden Kingston už jsem reklamoval a vždycky umřely náhle -nějaká
závada na řadiči.
PC nešlo zapnout. Teď jsem kupoval před svátky M.2 Kingston do notebooku a
umřel po cca 5 restartu OS.  Taky okamžitá smrt , předtím se ve win cukala
myš, dlouhé odezvy..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>