Jak na kalibracni krivku?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Leden 25 18:38:51 CET 2019

Zdravím,

jednoduchá metoda - naměřit "větší" počet hodnot: tedy "skutečné napětí" - to co davá AD převodník.
V tom arduinu z toho udělat tabulku a pomocí ní převádět na zobrazovanou hodnotu.
Hodnoty, které padnou přímo tabulkové jsou jasné, mezi těmito hodnotami lineární interpolace.
Jde to samozřejmě udělat lépe, ale na tuto úlohu by to mohlo stačit.

Martin Locker