Windows10 - regedit

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Leden 25 15:18:32 CET 2019

Je to jak píšete. Jen ten zmiňovaný klíč mi zcela chybí.
Ještě mne napadlo vytvořit nového uživatele a zkusit to pod ním.
Do celkové reinstalace se mi moc nechce. Mám NB bez instalačního media a z té skryté partition jsem to ještě nezkoušel.
Je to asi dva týdny, co mi měnili základní desku, takže jsem vše musel znovu instalovat. Proto se mi do toho znovu nechce.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Král
Sent: Friday, January 25, 2019 1:56 PM
To: HW-news
Subject: RE: Windows10 - regedit

Asi každý mluvíte trochu o něčem jiném.
Předpokládám, podle popisu od původního tazatele, že když mu příjde emailem odkaz v html formátování na nějaký web, tak se mu jej nepodaří otevřít. Tedy nepotřebuje otevírat novou zprávu.
Já to měl na jednom PC podobné a všechny mě známé postupy na obnovu nefungovaly (v zmiňovaním klíči jsme měl určitě správnou hodnotu, mám víc PC s W10) a nakonec jsem musel přeinstalovat PC.

Honza