Windows10 - regedit

Jan Král kral na fortech.cz
Pátek Leden 25 13:56:02 CET 2019

Asi každý mluvíte trochu o něčem jiném.
Předpokládám, podle popisu od původního tazatele, že když mu příjde emailem odkaz v html formátování na nějaký web, tak se mu jej nepodaří otevřít. Tedy nepotřebuje otevírat novou zprávu.
Já to měl na jednom PC podobné a všechny mě známé postupy na obnovu nefungovaly (v zmiňovaním klíči jsme měl určitě správnou hodnotu, mám víc PC s W10) a nakonec jsem musel přeinstalovat PC.

Honza