Re: Chytrý náramek

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 25 14:49:07 CET 2019

Dobrý den,

Přesně tak. Měl jsem 2x za sebou MiBand2, a teď mám už asi 3/4 roku Bip,
a už bych se k MiBand nevrátil. Ta čitelnost displeje nemá chybu. Navíc
má tvrzené "sklo". Většinou jsem měl hodinky po pár měsících poškrábané,
a na Bip zatím není vidět ani škrábaneček.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /