RE: Chytrý náramek

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Leden 25 14:03:47 CET 2019

Vidim to stejne, doma tu mame několik MiBand 2/3 a BIP. Behaji dobře, s HF ani reprackama se neperou. Za cca rok pouzivani se 1x pretrhl náramek na MiBand (nahradni stoji pod stovku) a na BIP je celkem pekne videt, ze tvrdost povrchu displeje je nižší nez tvrdost uzivatele :). Hodi se tam taky nahrat cz fonty. Jako další dobry napad pak doporučuju z této staje chytrou vahu (která si vymysli z kristalove koule cca 35 hodnot o vasem tele) a pak vam to zgrafuje a napise, ze je třeba pokracovat v treninku a nezrat.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Vancl
Sent: Friday, January 25, 2019 1:24 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Chytrý náramek

Xiaomi MiBand 2/3 pouziva Bluetooth 4 Low Energy. Tipuju, ze proto nic nekoliduje.

Mel jsem MiBand 2 i 3 a nyni Amazfit Bip. Pokud budete kupovat, doporucuji si pridat prave za https://www.xiaomi-czech.cz/amazfit-bip/
(sezenete do 2 kKc).
Baterie vydrzi i vic nez 30 dni, pamatuje si 5 notifikaci, ma gps, a hlavne - display je citelny na slunci/svetle. Na mibandu 2 jsem na slunci vubec nic nevidel.

pá 25. 1. 2019 v 11:52 odesílatel Martin Záruba <swz na volny.cz> napsal:

> Žena si koupila Xiaomi Mi Band 2. Já nebyl moc příznivcem těchto
> zařízení, ale protože mi zrovna odešly hodinky řízené radiem, uvažoval
> jsem o něčem podobném. Ten náramek má jednu vlastnost. Ač komunikuje
> přes BT, nekoliduje s hands free v autě a oboje funguje současně. Jak
> je to možné?
>
> Pořídil jsem si proto Smart Watch Q18 a myslel jsem, že to bude také
> tak. Ale ne hands free nefunguje. Mimo to má mnoho dalších nedostatků
> a ač vypadají docela hezky (vím, je to věc názoru), nikomu bych je
> nedoporučil.

> [...]

S pozdravem
Ing. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com