stmievac LED svetla

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 25 08:55:40 CET 2019

Ja nemam problem s prisvitom do strany, ale s tym, ze na to pouzivaju
hmlovky, ktore do zatacky nesvietia.

Ako som spomenul, u mna (hyundai) je na to zvlast ziarovka v svetle a ta
mi pekne osvieti cestu v 90stupnovej zatacke (je tam H7 ziarovka).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.