stmievac LED svetla

Pátek Leden 25 07:57:40 CET 2019

Me treba prekvapily takove ty klasicke svitilny z Ciny, je tam nejaky
obvod, civka, umi to ruzne blikat, myslel jsem, ze snizeni jasu dosahnou
nejakym nastavenim toho menice aby to regulovalo na nejaky spojity mensi
proud ale ne. To jsme se jednou zdrzeli v lese do tmy a jak snezilo,
delalo to krasne efekty ostre carkovanych drah vlocek, proste ciste PWM
do ledky, obdelnik, krasne ohranicene carecky. Jako vypadalo to hezky ;-)