stmievac LED svetla

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 19:59:34 CET 2019

Některé LEDkové žárovky svítí, i když tam je obyčejný vypínač a vypnutý.
Stačí k tomu malá kapacita mezi vodiči vedoucí k vypínači.
Stačí paralelně k žárovce dát odpor, nebo lépe malý kondenzátor. Mám
vyzkoušený 10nF/630V  a nesvítí nic.

Někomu se líbí , když to svítí, i když je to vypnuté - může to být užitečné
třeba na chodbě.  V ložnici by mě to taky štvalo.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>