Re: OT: Jak dnes funguje snímkování RTG?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Leden 21 19:39:20 CET 2019

napriklad
https://www.konicaminolta.com/healthcare/products/cr/model110s/spec.html

videl jsem to u jednoho veterinatre, strcila se deska pod psa, ja drzel psa,
desku strcili do stroje a za par chvil uz z toho lezl obrazek (tiff),
zjistilo se ze je to mazly, tak sem si dal davku RTG jeste jedou (ta olovena
vesta se za tu chvili pekne pronese)...

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz