kde zohnat 2/3AA litiovy clanok s drotovymi vyvodmi?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 21 15:09:12 CET 2019

Zdravím,

já na ně chodím do GM electronic. Měním je v přístrojích JDSU a
podobně, kterých máme ve firmě desítky. Zrovna koukám, že 1/2 AA
lithiovku 3V / 950 mAh mají v Blavě. Dávám je i tam, kdy byly původně
těžko dostupné knoflíky s vývody Tadiran. Víc jsem to tam nezkoumal.
Koukněte.

Zeman