kde zohnat 2/3AA litiovy clanok s drotovymi vyvodmi?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 21 11:38:35 CET 2019

A je problem si tam ty dratove vyvody nabodovat? Na to IMHO staci nejakej
slusnejsi mF kond nabitej na 30-50V. Bez dratovych vyvodu bude vyber snad
slusnej ne?
RV

po 21. 1. 2019 v 11:20 odesílatel Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com>