kde zohnat 2/3AA litiovy clanok s drotovymi vyvodmi?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 21 11:20:30 CET 2019

Priatelia,
potrebujem 2/3AA litiovy clanok s drotovymi vyvodmi ako nahradu za
backup bateriu v HP3478A. Musi to byt primarny 3V litiovy clanok, musi
mat drotove (nie paskove) vyvody a doveryhodneho vyrobcu.

Nasiel som nieco ako
https://www.tme.eu/sk/details/bat-cr2_3aa-cd/baterie/varta-microbattery/6237-501-301/
ale nie je skladom, okrem toho maju
https://www.tme.eu/sk/details/xl-055f-ax/baterie/xeno-energy/xl-055f-ax/
ale rad by som robil backup kalibracnych dat bateriou od vyrobcu ktoreho poznam.

Vhodnu bateriu maju trebars u Farnella
https://sk.farnell.com/varta/6237501301/battery-lithium-2-3aa-axial-3v/dp/3044853?st=2/3AA
ale pytaju 16E za pozemnu dopravu. Mouser rovno pise ze mi nedoda nic,
za akukolvek cenu.

Mozno by som dokazal cakat mesiac alebo dva, pripadne zaplatit 16E za
dopravu, ale snad musi existovat tuzemsky dodavatel ktory to ma
skladom. Poznate nejakeho?

Dakujem,
J.