Cim namazat karusel u multimetru?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 20 11:36:30 CET 2019

 20.1.2019, 11:15:36

Mechanicke veci mazu beznym plastickym mazivem LV2, v
pripade jemne mechaniky, radej bez EP prisad.
Na kontakty bolsevickej Kontox (je na nem napsano -"omezene cistici, velmi ucine
konzervacni" ) ale zasoby uz dochazeji a mezi soudobymi
speji, zatim nic vybraneho nemam.
Jako DIY se v literature uvadi cca 5 % roztok nektere  z
nasledujicich latek: medicinalní vaselina, kyselina
palmitova, kyselina stearova, lanolin, ve vhodnem organickem
rozpoustedle - isopropyl, perchloretylen a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz