Cim namazat karusel u multimetru?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Leden 20 09:54:12 CET 2019

Na mazání plast plast používám suspenzi Molyky a lihu. Výhodu to má v tom, že líh dopraví molyku i do těch špatně přístupných míst, pak vyprchá.

Nikde se však nemohu dopátrat, jak je to s vodivostí, myslím tím jestli by to v běžných aplikacích vadilo. (řekněmě do 20M).

 Ale na mazání pomalu se otáčejících součástí fakt dobrý.

pg