PIR cidla Steinel

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Leden 18 09:58:39 CET 2019

Dobře prohlédnout, ožrané spoje, stopy solí po kondenzaci vody, častá závada fotoodpor - většinou je vidět koroze.

Ze součástí nejčastěji srážecí kondík, stačí změřit kapacitu nebo napájecí napětí na zenerce. Nejrychlejší cesta je nakreslit alespoň zdroj.

Dost často bývají slepené kontakty relé nebo občas slepené,  hlavně pokud se používá více světel na okruh. Vysoký proudový náraz vznikne i pokud použijeme světlo s kapacitou na vstupu.

Typicky LED měniče, ale i samotné LED, úsporky.

Pošlete foto vnitřku, vytipujeme možné pachatele.

pg