STC USB to I2C

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Leden 16 08:15:17 CET 2019

Dakujem vsetkym za pomoc.

Cinan ponukal dva moduly, ktore sa mi zdali pre mna vhodne (odladit i2c komunikaciu)
Ked uz som skoro objednal ten lacnejsi, zistil som ze vie len I2C slave. Tak som objednal
ten, ktory aj prisiel :)
Naozaj je v nom CH341T, co podla datasheetu je viacucelovy obvod. (vypada ako kopia niektoreho z FTDI)
U dalsieho cinana som stiahol driver s SDK, vsetko v cinstine ale strycko pomohol s prekladom
U ineho cinana som stiahol dalsi driver a SDK lebo driver predosly nefungoval, tu fungoval
ale v SDK nebolo skoro nic, tak som pouzil SDK od prveho cinana Bohuzial ani prelozena cinstina nevysvetlila, ako i2c funkcie pouzivat
Tak som u europana stiahol popis s vysvetlenim a prikladmi ako co pouzit a vysledok je,
ze mam funkcny obvod na ladenie i2c (preverene logickym analyzatorom) s rozhranim na 3.3, 5V pripadne lubovolnym
Este ostava rozlustit, ako to mysli cinan co mi predal obvod s jednotlivymi prepojkami na nastavenie Vcc rozhrania
ale to uz experimentovanim doladim v 2. faze Zabil som s tym cely vecer  no raz to muselo prist :)
Takze tentokrat to blbost nebola, nie ako ten merac LCR co som doniesol na listovicu ktory zhorel skor nez som si ho
stihol vobec uzit ...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Tuesday, January 15, 2019 10:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: STC USB to I2C

Jano,
dufam ze si sa dozvedel vsetko co si potreboval. Je to tvoja chyba a sam si za to mozes, lebo kupujes blbosti od cinana; radsej si to mal vyriesit inou blbostou od cinana a tym by si ziskal nieco, co nepotrebujes.

No, k teme.
Ak tomu spravne rozumiem, mas plosak s CH341T, ktory sa da pouzit na rozne USB-volaco prevodniky. To volaco moze byt I2C, alebo UART, jednou z moznosti ako ten UART pouzit je programovat s tym STC MCU, ktore maju seriovy bootloader (to STC-cko nie je na palube toho co mas, iba CH341T obvod).
S tym I2C by sa mozno dalo zacat takto; je to pre podobny CH341A (ten je v mnozstve lacnych cinskych SPI/I2C programatorov EEPROM a FLASH), ale tak nejak sa domnievam/dufam, ze to bude inak nabondovana verzia toho isteho cipu https://www.onetransistor.eu/2017/09/ch341a-usb-i2c-programming.html
alebo http://patrickelectric.work/ch341a-dongle/
Skus sa pripadne pozriet do datasheetu
https://datasheet.lcsc.com/szlcsc/Jiangsu-Qin-Heng-CH341T_C23971.pdf
ja viem, rozsypany caj, ale nieco sa z toho da vytusit.

ut 15. 1. 2019 o 21:56 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napísal(a):