STC USB to I2C

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Leden 15 22:51:35 CET 2019

Jano,
dufam ze si sa dozvedel vsetko co si potreboval. Je to tvoja chyba a
sam si za to mozes, lebo kupujes blbosti od cinana; radsej si to mal
vyriesit inou blbostou od cinana a tym by si ziskal nieco, co
nepotrebujes.

No, k teme.
Ak tomu spravne rozumiem, mas plosak s CH341T, ktory sa da pouzit na
rozne USB-volaco prevodniky. To volaco moze byt I2C, alebo UART,
jednou z moznosti ako ten UART pouzit je programovat s tym STC MCU,
ktore maju seriovy bootloader (to STC-cko nie je na palube toho co
mas, iba CH341T obvod).
S tym I2C by sa mozno dalo zacat takto; je to pre podobny CH341A (ten
je v mnozstve lacnych cinskych SPI/I2C programatorov EEPROM a FLASH),
ale tak nejak sa domnievam/dufam, ze to bude inak nabondovana verzia
toho isteho cipu
https://www.onetransistor.eu/2017/09/ch341a-usb-i2c-programming.html
alebo http://patrickelectric.work/ch341a-dongle/
Skus sa pripadne pozriet do datasheetu
https://datasheet.lcsc.com/szlcsc/Jiangsu-Qin-Heng-CH341T_C23971.pdf
ja viem, rozsypany caj, ale nieco sa z toho da vytusit.

ut 15. 1. 2019 o 21:56 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napísal(a):