OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 14 20:12:05 CET 2019

Tedy většinu lidi, které znám (ruzneho veku) to ma opačně. Na PC mají maximálně Skype a ostatni na mobilu, který je ihned v pohotovosti, mate ho vsude sebou, reakce muze byt okamžitá, odeslat aktuální foto není problem atd. A to nejsem zastance ruznych chatovacich systému (ICQ mam, ale nezapnul jsem ho vice jak deset let), ale WhatsApp mam prave kvůli tomu, ze ho ma skoro každý. A návaznost na FB není nutna (FB nemam). Takže ho nebojkotuju a je to proste součást telefonu asi jako SMS.

Od: Zdeněk
Odesláno:pondělí 14. ledna 2019 19:49
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Když tohle se mi zrovna "z pricipu" nelíbí. Proč by měl člověk vlastnit chytrý telefon, když chce používat aplikaci na PC?
Osobně sice ten chytrý telefon mám, že nechci ho zbytečně párovat s PC, když aplikaci na mobilu nepotřebuji. Z toho důvodu jsem se zasekl na Jabberu (Pidgin) a Skypu. Samozřejmě že volba značně závisí na okolí.

Z.