OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 14 19:49:27 CET 2019

Když tohle se mi zrovna "z pricipu" nelíbí. Proč by měl člověk vlastnit chytrý telefon, když chce používat aplikaci na PC?
Osobně sice ten chytrý telefon mám, že nechci ho zbytečně párovat s PC, když aplikaci na mobilu nepotřebuji. Z toho důvodu jsem se zasekl na Jabberu (Pidgin) a Skypu. Samozřejmě že volba značně závisí na okolí.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Koutský
Sent: Monday, January 14, 2019 5:21 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Je potřeba se na to dívat optikou současnosti - z mého okolí, jak soukromého, tak pracovního, skoro všichni (možná všichni) mají WhatsApp - i moje mamka a táta (oba 65let) a nemají problém posílat fotky, audio nahrávky apod.

Vlastnit "chytrý" telefon, který tuto aplikaci umí je otázka cca 1000 Kč (i kdyby z bazaru).

RK