CNC chyba osy Z

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 14 18:20:35 CET 2019

zacal bych vypoctem krok/mikrokrok krokace + posuv sroubu.
pak digitani suplera a jezdit tam/zpatky, kdy se to pos... .
k ladeni kroku a geometrie x + y pouzivam uspesne osazeny usb mikroskop
+ slusnejsi kinex ocelove meritko. pekne je videt kazda reakce na posun
+ vule atd.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65