3D - co s odpadem PLA

Pondělí Leden 14 06:40:49 CET 2019

Nevím co je PLA, ale některé plasty, konkrétně PE a PPR jsou čisté
uhlovodíky a při spalování z nich jde jen CO2 a vodní pára. Někteří
výrobci vodovodních PPR trubek mají přímo v pokynech, že zbytky trubek
lze spalovat a že je to ekologické. Zrovna tak nechápu tažení proti
igelitkám, když igelit je PE a je taky eklologicky spalitelný. Teda
pokud je to čistý PE, ale měl by být. Možná tím že zelení mají zatmíno,
nedostanou se seriózní informace mezi normální lidi.
Anděl