DNS na Asus RT-AC58U

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Leden 13 18:57:59 CET 2019

Neni snadnejsi to udelat na urovni samotneho pocitace pomoci host souboru? Nebo se jedna o hodne klientu?

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Sonntag, 13. Januar 2019 18:41
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: DNS na Asus RT-AC58U

Zdravim,
predem se omlouvam, ze moje terminologie nebude vubec spravna:( Snad mne pochopite:)

Co potrebuji: Mam WiFi router (subj) a ten mimo jine prideluje adresy (DHCP) a dela DNS pro tyto lokalni adresy (zbytek se dotaze "do sveta" - zadna veda). Ja bych mu potreboval pro par vybranych jmen "vnutit" adresu jinou (napr. aby mi http://sembol.duckdns.org prekladal na 192.168.11.1 misto 80.82.147.227)

Na routeru bezi nejaky linux, jde se k nemu pripojit pomoci SSH. NECHCI flashovat jiny firmware. Nejsem si jist, zda jsou tyto informace dostatecne:) Jsem linuxem skoro nepolibeny. A nevim ani jak se fundovane zeptat napr. pana Googla. Poradi nekdo?

Diky,
Marek