DNS na Asus RT-AC58U

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 13 18:40:39 CET 2019

Zdravim,
predem se omlouvam, ze moje terminologie nebude vubec spravna:( Snad mne
pochopite:)

Co potrebuji: Mam WiFi router (subj) a ten mimo jine prideluje adresy
(DHCP) a dela DNS pro tyto lokalni adresy (zbytek se dotaze "do sveta" -
zadna veda). Ja bych mu potreboval pro par vybranych jmen "vnutit" adresu
jinou (napr. aby mi sembol.duckdns.org prekladal na 192.168.11.1 misto
80.82.147.227)

Na routeru bezi nejaky linux, jde se k nemu pripojit pomoci SSH. NECHCI
flashovat jiny firmware. Nejsem si jist, zda jsou tyto informace
dostatecne:) Jsem linuxem skoro nepolibeny. A nevim ani jak se fundovane
zeptat napr. pana Googla. Poradi nekdo?

Diky,
Marek