Topne kabely

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 12 19:03:30 CET 2019

No vzdyt jsem to v tom prvnim prispevku pocital..ze u toho 10W/m to
vychazi na nejakych 1.2m..ze pojedu na vyssi vykon na metr nevadi to uz
jsem zkousel na nejakem neznamem kabelu co tu mam...vydrzi to dost.
Pripadne bych mohl dat paralelne dva kusy 2.4m.

To misto je komplikovane...a je nutne to udelat rozebiratelne, protoze
pod tim jsou sroubeni..vypada to tam nejak takto (lepsi foto nemam - ty
dva vstupy nahore na fotce - je to do praveho uhlu):

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/vstupy.jpg

strasne blbe se tam muze a necekam, ze se tam da (zvlast ted v zime)
udelat neco lepsiho nez tam namotat ten topnej drat, omotat hadrem a
oblepit stribrnou paskou.

RV