Topne kabely

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Leden 11 15:38:17 CET 2019

Zdravím,

pokud jsou jen takto krátké, tak to bude málo. Na začátku konverzace
jsem, myslím, zahlédl úvahu o kabelu 10 W/m. Jsem zvědav, jestli
narazíte na kabel, který dá při 24 V rozumný výkon. Já bych to v
takovém případě zřejmě řešil odporovým drátem v tepelně odolné izolaci,
zalitým ve vhodné hmotě. Topné těleso si tak vyrobím přímo na
míru na vytápěný objekt.

Zeman