neco jako inteligentni chata

Sobota Leden 12 10:07:22 CET 2019

asi reseni, ale zas nejake diskretni soucastky, driver 485 se da koupit
za 20 Kc (v Cine mozna levneji) a bude to takove robustnejsi, nasadit
MODBUS a skoro ideal.
CAN by asi taky sel, ale prinos tam moc nevidim, driver navic vesmes na
5V a byva drazsi nez 485.
Ale u obou nevyhoda, ze to neni dobre zapojit v konfiguraci hvezda.
Abych rekl pravdu, stejne mi doma nejvic vyhovuje WiFi i kdyz to ma
spoustu nevyhod a dost to zere, je to velmi flexibilni. Chci merit
teplotu na nejaky trubce - dam tam modul s ESP32 a napajeni od nekud
natahnu skrz adapter nebo starou nabijecku od mobilu... Je tam hned
moznost OTA update firmware, FTP server, HTTP server...