stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 08:17:36 CET 2019

No casto to nedelam ale dovolim si udelat advokata.
Bezi tu dve veci. Jedna je nazor na baterii a druha je , nazveme to pravym
jmenem, podezreni na dotacni podvod.
K te prvni bych napsal jen toto. Vim jak funguje baterie vim z ceho se
sklada(myslim ty zname) a celkem mi to staci k zivotu. nebudu tady
rozebirat je-li neco mozne ci nikoliv, jestli se nekdo sekl v carce ci
nikoliv. Myslim si ze jsou tady daleko fundovanejsi lide (treba pan Andel),
kteri jsou odbornici a vi jak co ma byt.
Dovolil bych si vyjadrit kte druhe zalezitosti. Radka (Pruse) a jeho rodinu
znam cca 40let. Clovek se az tak nemeni ve svych nazorech a jednani tak
muzu prohlasit ze neverim tomu ze by sel jen po dotacich. Byl vzdy takovy
vizionarsky zalozeny a nemel strach jit do sporu a nejistoty. Kdyz se
vratite o par let zpatky zjistite ze vlozil sve penize do projektu pana
Prochazky a sel do nejistoty. Roky jsme se nevideli(az na par prilezitosti
spjatych s neprijemnymi rodinnymi zalezitostmi) ale diky jinym lidem z
okoli vim ze bylo a je tezke ho presvedcit a veset mu buliky na nos. Uveril
teto technologii a sel do toho. Takze bud se spali nebo vyhraje todle je
riziko podnikani. Je jak buldog takze si jde za svym a ja mu fandim. Proc
take ne pokud to vyjde a splni to co slibili tak zase bude nejaky cesky
clovicek ve svete znamym.
K dotacim bych rekl toto.
Kdo vlastni firmu na vyvoj cehokoliv vi ze ziskat dotace je otazka
predlozeni smysluplneho projektu ,ktery ma hlavu a patu a je schopen projit
urednim simlem. Kazdy kdo to udela vi ze se upsal dablovi neb pokud neni
statni ci polostatni instituce maji na neho bic. Je jen na spravci dane
jestli pozdejsi oduvodneni uzna ci nikoliv a muze se stat ze neuzna a uz se
to veze. Padla tady narazka na nejmenovany ostrov kde stravil nekolik let.
Zkusme se zamyslet proc to tak bylo a proc se to stalo. Kdyz si projdete
ceske zpravy tak o dotacnich podvodech se casteji snad pise jen o dvou a to
o capim hnizde a o Radkovi. Proc to tak je? No u Babise asi vime a u Radka
si to zkuste zjistit. Zjistete si komu fandil komu rekl ne a kdy ten
skandal vlastne vypuknul.
Nechte zalobce a obhajce ze soudy delat svoji praci a netahejte to do
konference.
Ja nevim a nezajimam se o to jestli ta baterka funguje ci nikoliv a jestli
ma ty garantovane parametry todle ukaze cas. Kdybych chtel tak jsem mohl
byt u toho bylo mi tam nabidnuto misto, ale presvedcit mne byva problem
neboli nepadl ten spravny argument. Treba maji nejaky problem ktery musi
doresit v konstrukci. Tovarna v suche se zdrzela co jsem se docet minimalne
o rok kvuli obstrukcim ekologu(kdo se zajimal tak vi o co slo).
Sam se necham prekvapit a treba budu mit nedejboze elektroauto osazene
timto vynalezem.
A pokud se mylim a pletu se v nem tak hold budu duverivy blb.