stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 10 07:40:47 CET 2019

take to vidim podobne :-)
drzet jim palce muzu, protoze bych nejakou superbaterku bral a pokrok je
fajn.
jenze mam pocit, ze s nas delaj trubky a to je neprijemnej pocit a trva
uz moc dlouho :-).
no a pokud to ma tuhle hodnotu, tak prece zainvestuju kradez, at to
stoji co to stoji, protoze se staci jen podivat dovnitr a hura :-)
tomik.