Re: FM transmitter - výkon

balu balu na k-net.fr
Úterý Leden 8 08:20:53 CET 2019

ano, 1.5km je pomerne blizko vysielacu :-)
Cisla zhruba sedia. 200W zodpoveda 53dBm, straty sirenim na FM
frekvencii pri tejto vzdialenosti su ~76dB, takze pri zisku prijimacej
anteny 0dB by sme ocakavali -23dBm na vstupe do spektraku. Zvysnych
chybajucich 9dBm je kompatibilnych s utlmom budovy, prijimacej anteny
alebo neistoty spektraku.
b.