Re: FM transmitter - výkon

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 7 23:21:14 CET 2019

Nikdo to pořádně neřeší. Na PIRA.cz se naopak řeší, jak útrob odstranit
útlumový článek.
Běžně to pak má výkon okolo 10mW a dosah stovky metrů, pokud se použije
ještě rozumná anténa.

Sám jsem takové upravené udělátko ( Belkin )  použil, když jsme potřebovali
tchýni zahrát k 60 narozeninám v rádiu.
Největší práci dalo nahrát a nastříhat celý hodinový program, který jsem si
pak odvysílal z auta za značného uznání rodiny... že jsem nezapomněl a
nechal na "Plzni" zahrát.