Re: regulace DC motoru - podvozek se dvěma motory

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 7 13:26:28 CET 2019

a jeste jeden detail jsem si vzpomel: jelikoz jsem vubec neresil nejake snimace otacek kolecek (tehdy jsem je nemel) tak jsem kalibroval ten rovny smer na nad 70% baterie, na 40 - 70% a pod 40%.

  Sam