Microchip PIC / CLC a konstanta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Leden 7 13:08:47 CET 2019

a-ha, pro samé stromy nevidím les. Správná odpověď je CLCxGLSy registr. Pokud do něj dám 0, tak se nepoužije žádný vstup a proto je na vstupu 0. Pak mohu buď tu nulu invertovat na výstupu (bit CLCxPOL,LCxGyPOL), nebo si zapíšu do CLCxGLSy například hodnotu 3 (nebo 0xFF), aby se použil i vstup i jeho invertovaná hodnota a udělalo se z nich OR, pak dostanu na výstupu 1.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 1. 2019 10:28:37
Předmět: Microchip PIC / CLC a konstanta

Archimédés: “Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“

Řeším takový menší problém na mid-range PICu (PIC16f15344 abych byl konkrétní).

 Mám vstup, který občas vyhodnocuji, ten vstup je spínaný projíždějícím vláčkem, takže dost kmitá. Tak mne napadlo, že ho nebudu číst jako tlačítko, ale nastavím si CLC jako R-S klopný obvod. Vstup přivedu na "S" a po přečtení udělám "R".

 Jenže to je ten problém - nikde na CLC nevidím signál, který by byl tak nějak konstantní.

 Chápu to tedy správně, že si musím zapnout nějaký hardware, který jsem nechtěl používat a donutit ho, aby mi dělal konstantní signál. Napadá mne třeba komparátor, CWG, nebo PWM.

 Nebo jsem něco přehlédl?