PWM jako audio

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Leden 7 08:27:13 CET 2019

Zdravím,
  místo hraní každého vzorku 2x bych opravdu spíše doporučil, jak už tu
bylo psáno, překódovat to do A-law (nelineárního kódování používaného v
telekomunikacích). Softwarově jde o jednoduchou tabulku s 256 hodnotami,
takže máte-li v paměti ještě čtvrt kila na tu tabulku a prostor na nějakých
řádově 4 - 8 ASM instrukcí na vyčtení prvku + možná jeden registr k tomu,
opravdu se kvalita zlepší, a při použití 22 kHz už by to mělo být
relativně slušné.
  Zdraví Pavel