PWM jako audio

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 4 11:04:03 CET 2019

Já jsem to kdysi řešil. Vaše představa je zhruba správná. Bude to pískat
na 22 kHz, ale to už patrně neuslyšíte. Jen bych rád upozornil, že 8
bitů na vzorek je poněkud málo, bude tam patrný kvantizační šum. Chce to
tak 12 až 13 bitů na vzorek, ale to už je obtížné zpracovat jako PWM.
Ale i to jde viz https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html. Ale pokud
to chcete jen na řeč v kvalitě srovnatelné se syntezátorem, co měl
původně Stephen Hawking, bude vám to fungovat tak, jak jste navrhl.

Mrazík