Nova spajkovacka (T12)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 2 19:54:33 CET 2019

ERS50  mám taky, ale pak jsem přišel  za pár šupů k Wellerce ( WECP-20 ).
A i když na ERS50 nedám dopustit, je Wellerka lepší.
Hlavně v rychlosti nahřátí z vypnutého stavu a rozhodně výkonem na hrotu.
Při kompletování pocínovaných krabiček a hlavně při letování průchodek a
přípojů přímo na plech je ten rozdíl poznat.
JaKub

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>