opticke oddeleni 1-wire

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Únor 27 10:20:57 CET 2019

Jj, to vypadá dobře, ale já mám na procesoru 1 pin pro 1 WIRE, tady to chce
3 piny a ještě by s tím nefungoval stávající firmware, protože to je spíš
převod RS232 nebo IIC na onewire ...

Hledám něco co připojím na ten 1 pin a pojede to bez úpravy software. Adum
je pěkný, ale taky to je dvoukanálové. Můžu to spojit na vstupu a výstupu?
Asi ne ...

HP