Napajeni NB HP

AZE aze na seznam.cz
Úterý Únor 26 21:06:26 CET 2019

Jedná se o HP starší typ Probook 4520, není to nic pracovního, pro malého
kluka na pohádky. Už jednou se ulomil drátek ke střednímu kolíku, opravil
jsem to, a pak jsem raději koupil náhradní zdroj, nicméně opět "se ulomil"
onen drátek, a po rozpitvání a opravě konektoru zdroj stejně nefunguje. Ten
originální jde, ale chtělo by to spíš nějaký úhlový konektor, protože i u
toho opraveného opět hrozí ulomení. Na vnějším kroužku je mínus, na vnitřním
plus, mezi plus a kolíkem jsem naměřil odpor 300 kOhm. Nikde jsem takový
konektor nenašel. Možná by ta redukce z GeSu stála za pokus.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Simek
Sent: Tuesday, February 26, 2019 5:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Napajeni NB HP

On Tue, 26 Feb 2019, AZe wrote:

> Zdraví. Napájecí konektory některých NB HP/Compaq 18V mají vnější a
> vnitřní kontakt (+/-, průměry 7,4/5,1 mm) a střední pin . Nevíte někdo,
> jak je to zapojené?

Vnejsi obruc je tusim minus, vnirni obruc je plus a na ten stredni
pin vede odpor z plusu cca 300kOhm - bez nej se NB odmitne nabijet.

Mam EliteBook od HP velky i maly s velkym i malym (4.5/3mm) napajecim
konektorem a shanel jsem k tomu auto napajec , takze jsem resil
redukci. Oficialne bez sance, ale nasel jsem typy ktere s tim funguji.