Napajeni NB HP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 26 17:48:17 CET 2019

On Tue, 26 Feb 2019, AZe wrote:

> Zdraví. Napájecí konektory některých NB HP/Compaq 18V mají vnější a
> vnitřní kontakt (+/-, průměry 7,4/5,1 mm) a střední pin . Nevíte někdo,
> jak je to zapojené?

Vnejsi obruc je tusim minus, vnirni obruc je plus a na ten stredni
pin vede odpor z plusu cca 300kOhm - bez nej se NB odmitne nabijet.

Mam EliteBook od HP velky i maly s velkym i malym (4.5/3mm) napajecim
konektorem a shanel jsem k tomu auto napajec , takze jsem resil
redukci. Oficialne bez sance, ale nasel jsem typy ktere s tim funguji.